Gastblog | Dirk Driessen: “Een werken-bij website is hét online startpunt voor je recruitment.”
Dirk Driessen deed door de jaren heen veel ervaring op in het online recruitment vak en werkte samen met merken zoals ABN AMRO, T-Mobile en VDL Nederland. Inmiddels is hij mede-eigenaar van Getnoticed, waar hij verantwoordelijk is voor de online marketing dienstverlening en sales. In deze nieuwe gastblog vertelt hij over de voordelen en het belang van een werken-bij-website en de integratie van interactieve tools.

Het startpunt
Het lanceren van een werken-bij website wordt vaak als een project gevierd, mede omdat er veel werk in is gaan zitten. Er heerst dan ook veelal de opvatting dat de kandidaten hierna vanzelf binnenstromen. Bij Genoticed weten wij uit ervaring dat het lanceren van een nieuwe werken-bij-website niet het eindpunt is voor een top resultaat, maar juist een startpunt.
Een werken-bij-website geeft je de meeste vrijheid om je werkgeversverhaal optimaal te presenteren én te delen
Snel en gemakkelijk content plaatsen
Om online optimaal te kunnen recruiten is een werken-bij website hét online recruitment middel. Dit is wat ons betreft volledig terecht. Een werken-bij-website geeft je de meeste vrijheid om je werkgeversverhaal optimaal te presenteren én te delen. Daarnaast biedt het ook de beste mogelijkheid om bezoekersstromen te analyseren en daarmee verdere optimalisaties door te voeren. Om in zo veel mogelijk vrijheid je werkgeversmerk te kunnen presenteren, dien je te beschikken over een website waarbij je snel en gemakkelijk content, video’s, games en uiteraard ook een interactieve employer branding module kunt uploaden. Alleen met deze vrijheid ben je als werkgever in staat om snel en adequaat een perfect passende candidate journey te bieden aan je kandidaten.
AAE’s Interactieve Employer Branding module
Zo hebben wij voor AAE, in samenwerking met Purple Squirrel Effect, een interactieve employer branding module geïntegreerd in hun werken-bij website gebouwd op het Recruitment CMS Serena, die tevens ontwikkeld is door Getnoticed. Bezoekers kunnen zich op de homepage al scrollend oriënteren. De 360 graden omgeving vormt hierin een ontzettend sterke ondersteunende dimensie. Benieuwd hoe dit eruit ziet? Je bekijkt het hier.
Wil je weten hoe een werken-bij website en de Interactieve employer branding module elkaar perfect aanvullen? Boek dan een pitch van Mitch of bezoek onze website www.getnoticed.nl.
Gastblog | Arjan Elbers: “Een sterk werkgeversmerk geeft mensen een reden om bij je te blijven. Pas daarna richt je het naar buiten om mensen te werven.”
Dirk Driessen deed door de jaren heen veel ervaring op in het online recruitment vak en werkte samen met merken zoals ABN AMRO, T-Mobile en VDL Nederland. Inmiddels is hij mede-eigenaar van Getnoticed, waar hij verantwoordelijk is voor de online marketing dienstverlening en sales. In deze nieuwe gastblog vertelt hij over de voordelen en het …
Gastblog | Colin Gort & Joost Bijl leggen uit waarom recruitment marketing en employer branding niet zonder elkaar kunnen
Dirk Driessen deed door de jaren heen veel ervaring op in het online recruitment vak en werkte samen met merken zoals ABN AMRO, T-Mobile en VDL Nederland. Inmiddels is hij mede-eigenaar van Getnoticed, waar hij verantwoordelijk is voor de online marketing dienstverlening en sales. In deze nieuwe gastblog vertelt hij over de voordelen en het …